srijeda, 4. travnja 2012.

Isti uvijeti, isti odgovor, isti rezultat. Historija se ponavlja



Danas, točnije jučer, sam se imao priliku iz prve ruke podsjetiti čemu onoliki zakoni vezano za odabir cure i odnos prema njima. Dobio sam po pički, istini za volju, kad zaslužim i dobijem ne bude mi toliko krivo, ali ipak ne mogu da se ne ljutim na sebe što sam si to dopustio. Naprosto je fascinantno kako pored tolike količine iskustva mogu pravit iste jebene greške iznova i iznova. Ozbiljno razmatram mogućnost da sam retardiran. Ne mislim da su sve žene kučke, naprotiv, mislim da ogromna većina nije, ne mislim ni da je ta mala od jučer kučka. Problem je u tome što ja neznam svoje mjesto na toj nekoj ljestvici. Mislim, znam ga, ali se ne ponašam u skladu s tim. Uvijek nešto serem i pokušavam neke kaskaderske pothvate koji se nekim „čudom“ ama baš svaki put izjalove.
Čim je meni stalo do nje, čim osjetim one jebene leptire u trbuhu, istog trena se trebam okrenuti i otići, drugog rješenja nema. Dok sam se toga držao, dobro mi je i bilo. Neznam koji mi je klinac ovo trebalo. Zašto čarkam mečku??? Još kad je rekla ono za prvenstvo iz fizike, pa kolko je crvenih zastavica trebalo da skontam. Historija se ponavlja. Zašto se ponavlja? Jer se ja zalijećem na puno više nego mogu sažvakati. Podsvjesno, i ja sam znam svoj nivo. Nisam pobornik teorije „bolje kralj u paklu nego rob u raju“, ali činjenica je da je odnos dobitak/uloženo daleko bolji kad smanjim kriterije. I činjenica je da je sa klasom cura kojoj pripada glavna junakinja jučerašnjeg dana imam jako negativna iskustva(blago rečeno). Očigledno neznam s njima, i to bi bio problem, DA JA NEMAM DRUGOG IZBORA, ali imam, imam ga kolko hoću. I to je taj dio koji je generator svih problema, ta me vrsta privlači, najvjerovatnije upravo zbog toga. U plesu zavođenja, zadaješ udarce, poneki i primiš. Sa normalnim curama, te udarce i ne primjetim. Ali sa tom klasom, od Mike Tyson-a u trenutku postanem jebena Trnoružica, i najmanji zamah me automatski izbacuje iz ringa. Čim mi je stalo, nisam u stanju igrati igru zavođenja. I ja to znam, znao sam to prije 4 godine, znao sam to prije sedmicu, znam i danas, ali ipak sam to uradio... kao što rekoh, retardiran. 

Nema komentara:

Objavi komentar