nedjelja, 18. ožujka 2012.

New day has come

Nakon što sam izgubio par godina (neki vole reći "obnovio", valjda im tako lakše zvuči), konačno sam uspio položiti Anatomiju čovjeka. Koliko sam je sati učio, koliko sam puta pojedine dijelove pročitao, ni sam više ne znam, i drago mi je što je tako. Ali po slobodnoj procjeni, mislim da se radi o barem 500 sati učenja. Svaku stranicu Perovića i sada vidim. Sve u svemu u to sam iskustvo ušetao "sigurnim korakom neznalice". Polagao sam je 3 godine... Zašto je toliko trebalo? Odgovor uglavnom leži u meni i mom hroničnom neshvatanju ozbiljnosti tog predmeta i situacije u kojoj se nalazim. A drugim, manjim dijelom u pojedinim profesoricama, koje muzu tranzicijski pravni vakum do krajnjih granica.  Ali, to je sada iza mene, mada me još uvijek zna biti strah da se ne probudim i da je polaganje anatomije bio samo san. :)

Počeo sam učiti Fiziologiju, Guyton&Hall 11 izdanje, visim po cijele dane u čitaonici, međutim, nisam pretjerano zadovoljan napretkom. Sad za sad, mogu reći da sam prešao:
-Uvod,
-Membranu
-Mišiće
-Srce

Trenutno se nalazim na Cirkulaciji, negdje oko 170te stranice. JPO, jedinica perifernog otpora, i problemi oko konverzije iz anglo-saksonskog u SI sistem. Naime, udžbenik je pisan prema anglo-saksonskim jedinicama, dok mi koristimo SI jedinice, tako da PSI(pounds per square inch) treba preračunavati u kPa(kilo-Paskale), što samo po sebi nije problem, ali kada je potrebno preračunavati formule koje su iz njih derivirane - nightmare. Ne shvatam, zar nije bilo prostije za sve zemlje, lijepo sjesti i dogovriti koji se sistem koristi, i tačka, ili ti-točka, kako sam počeo govoriti u zadnje vrijeme.


Nema komentara:

Objavi komentar